- Kupno działki 56/15.
- Kupno projekty Karmalita Modern.
- Rozpoczęcie, przy asyście zatrudnionego architekta, procesu wprowadzania zmian do zakupionego projektu.
- Zakup mapy do celów projektowych dla działki 56/15.
- Zlecenie geotechnicznego zbadania gruntów dla działki 56/15.
- Kupno działki 56/16.
- Wymiana projektu Karmalita Modern na projekt Karmalita Gold (odbicie lustrzane).
- Zakup mapy do celów projektowych dla połączonych 56/15 i 56/16.
- Wystąpienie do przedsiębiorstw: wodno-kanalizacyjnego, energetycznego i gazowego o określenie warunków przyłączy mediów będących w gestii tych urzędów.
- Uzyskanie warunków w/w przyłączy.
- Dokończenie procesu wprowadzania zmian do projektu Karmalita Gold. Wyniki tych badań zostały przedstawione we wpisach Karmelita LTK 2.0. Parter i Karmelita LTK 2.0. Poddasze.
- Zlecenie firmie projektowej dokonania zmian konstrukcyjnych umożliwiających realizację modyfikacji oryginalnego projektu oraz przeprowadzenie obliczeń wytrzymałościowych dla elementów, dla których obliczenia oryginalne, na skutek zmian, zostały zdeaktualizowane.
- Podjęcie decyzji o posadowieniu budynku na działce i zlecenie architektowi naniesienie tej lokalizacji na mapę do celów projektowych dla połączonych działek 56/15 i 56/16. Fragment mapy przedstawiający usytuowanie domu na działce zamieściliśmy na końcu tego wpisu.
- Zlecenie architektowi naniesienie uzgodnionych zmian w dokumentacji oryginalnej (4 identyczne kopie) dla projektu Karmalita Gold.
- Zlecenie architektowi napisanie wniosku, wraz ze szczegółowym uzasadnieniem, o zezwolenie na budowę. W uzasadnieniu wykorzystano dokumenty i opracowania uzyskane w wyniku niektórych z akcji opisanych w punktach 1, 5, 6, 8, 10, 12, 13 i 14,
- Złożenie w Wydziale Architektury i Urbanistyki przy Urzędzie Miejskim wniosku o pozwolenie na budowę domu, wraz z załącznikami wykorzystanymi w jego uzasadnieniu.
- Uzyskanie pozwolenia na budowę. Pozwolenie uprawomocniło się 26.9.2016.
- Odebranie z urzędu miejskiego 2 z 4 kopii dokumentacji (uzasadnienie wniosku, łącznie z mapą z posadowionym na niej domem, zmodyfikowany projekt domu oraz opracowania geotechniczne i konstruktorskie).
- Zatrudnienie kierownika budowy.
- Uzyskanie od kierownika budowy oświadczań wymaganych do zarejestrowania dziennika budowy.
- Zakup dziennika budowy i zarejstrowanie go w biurze Zespołu Obsługi Mieszkańców przy Urzędzie Miejskim.
- Złożenie w Inspektoracie Nadzoru Budowlanego zawiadomienia o rozpoczęciu budowy 3.10.2016.
Dziennik budowy jest gotową książką formatu A4, z nadrukowanymi odpowiednimi rubrykami, w które osoby upoważnione (na ogół jest to kierownik budowy) wpisują krótkie oświadczenia dokumentujące przebieg budowy. Jeżeli kolejny etap budowy był zgodny z projektem i został zrealizowany z zachowaniem kryteriów sztuki budowlanej, dotyczący go wpis stanowi oficjalne potwierdzenie tego faktu. Jeżeli natomiast na danym etapie nie spełniono któregoś z tych wymogów, wpis powinien zawierać charakterystykę popełnionych błędów i wskazać sposoby ich naprawienia.
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.